5 клас УЛ

Українська література



Урок 09 листопада

ТЕМА. Василь Королів-Старий. Короткі відомості письменника і його фантастичні казки. Добро і зло в казці " Хуха - Моховинка"
1. Переглянути (за бажанням) БУКТРЕЙЛЕР
2. Переглянути ЕКСПРЕС-УРОК
3. Прочитати казку (с. 60-68) АБО прослухати  АУДІОКНИГА
Домашнє завдання: знати зміст казки
Код доступу 8895351
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua




























06.05.2021р.
ТЕМА   Урок виразного читання. Читання прозового уривка з оповідання "Дивак"
Обрати логічно завершений уривок з оповідання Г.Тютюнника "Дивак" за бажанням ( обсяг- близько сторінки), навчитися читати його виразно, дотримуючись усіх вимог ( техніка читання, паузи, логічні наголоси, ставлення читця до твору...)
ЗА БАЖАННЯМ зняти на відео виразне читання, надіслати на перевірку. 
Домашнє завдання: виконати тестові завдання (лише боржникам)
 Повідомте учням
Код доступу 3932212
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
29.04.2021р.
ТЕМА Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
Опрацювати МАТЕРІАЛИ УРОКУ (записати в зошит цитатну характеристику Олеся, анкету головного героя, інформаційне гроно)
Домашнє завдання: виконати тестові завдання до 21 год 2 травня
Код доступу 5369348
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
  
 27.04.2021р.
ТЕМА Григір Тютюнник. Коротко про письменника. "Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів - природи і людини, зображені у творі
1. Переглянути ВІДЕО
2. с.115 - 121 (прочитати, знати зміст) АБО прослухати АУДІОКНИГА
3. Переглянути ФІЛЬМ
Домашнє завдання: знати зміст оповідання; виконати завдання ПЕРЕВІР СЕБЕ

                                    22.04.2021р.

ТЕМА. Урок мовленнєвого розвитку.  Художній етюд про природу (письмово)
Переглянути (опрацювати )МАТЕРІАЛ УРОКУ 

                                   15.04,   20.04. 2021р. 

ТЕМА М. Т. Рильський.Основні відомості про поета. Краса рідної проироди й відтворення її засобами поетичної мови. "Дощ".

Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі і довкіллям. "Осінь-маляр із палітрою пишною"

1. Опрацювати (записати в зошит те, що говорить учитель)  УРОК
2. Вивчити напам'ять одну поезію (на вибір), надіслати відео до 19 год.21 квітня.
3. Виконати тестові завдання (до 19 год. 21 квітня):
Повідомте учням
Код доступу 4055316
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
08. 04. 2021р.
ТЕМА Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань

1. Опрацювати ВІДЕОУРОК
2. Скласти інформаційне гроно до образу хлопчиків. 
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи:  повторити творчість Т.Шевченка, П.Тичини, Є. Гуцала
                                                                    06 КВІТНЯ 2021р.

 ТЕМА Є. Гуцало "Лось"

1.Переглянути ПРО ПИСЬМЕННИКА
2 с. 203-210 ( прочитати, знати зміст, вивчити визначення "оповідання")
АБО  Слухати АУДІОКНИГА "ЛОСЬ"
3. Гра ВІДПОВІДНІСТЬ (за бажанням)
Домашнє завдання: виконати тестові завдання (до 07 квітня 21год.)
Код доступу 7085835
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua






Презентація "Хуха - Моховинка"

Урок 10 листопада

ТЕМА. Василь Королів-Старий. Короткі відомості письменника і його фантастичні казки. Добро і зло в казці " Хуха - Моховинка"
1. Переглянути (за бажанням) БУКТРЕЙЛЕР
2. Переглянути ЕКСПРЕС-УРОК
3. Прочитати казку (с. 60-68) АБО прослухати  АУДІОКНИГА
Домашнє завдання: знати зміст казки.
Урок 21.05.

Контрольна робота. Письмовий твір "Мій улюблений літературний герой"
1. Переглянути КОНСПЕКТ УРОКУ (1-й)
Літературний герой, або Персонаж,— дійова особа, образ у літературному творі, широко і всебічно зображений, наділений яскравим характером, окреслений взаєминами з довкіллям, зв’язками із соціальним, національним, історичним контекстом. Розрізняють головних та другорядних, епізодичних героїв літературного твору.
Літературним називають твір, написаний автором (письменником).
Твір — продукт творчої діяльності людини; самостійна  робота у вигляді письмового (усного) викладу своїх думок на задану тему. Твір-роздум має містити власні міркування з реально існуючої проблеми. Будь-який  твір має чітку структуру й будується за стрункою схемою: вступ, основна частина, висновок.
2. Переглянути ЗРАЗОК
3. Написати твір (Мій улюблений літературний герой), сфотографувати, надіслати вчителю в приватні повідомлення (Обсяг твору - 0,5 - 1 с.).

14.05., 19.05.
РМ. Складання власної версії закінчення повісті М. Вінграновського "Сіроманець". 
1. Скласти ВЛАСНУ версію закінчення повісті М. Вінграновського "Сіроманець" (обсяг (кількість сторінок): 0,5 - 1), надіслати вчителю для перевірки (до 20 травня).

07.05, 12.05.

М.Вінграновський. "Сіроманець"

1. Переглянути ПРО ПИСЬМЕННИКА
2. С. 223- 248 (прочитати, знати зміст)
 або   слухати АУДІОКНИГА (Ч.1),    АУДІОКНИГА (Ч.2) 
3. Переглянути (за бажанням) ФІЛЬМ
4. Виконати тест.завдання (до 13 травня    21 год.):
Код доступу 895185
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
МАТЕРІАЛ УРОКУ

30.04,  05.05.
1. Переглянути матеріал уроку ОБРАЗ ОЛЕСЯ
2. Олесь. Інформаційне гроно (записати в зошит):
Презентація "Григір Тютюнник. Оповідання "Дивак"

3.   Виконати тест. завдання.
Код доступу 272769
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua 
(до 4 травня 16:00)

24.04 - 29.04.

Григір Тютюнник "Дивак".
Презентація на тему Григір Тютюнник (варіант 8) — презентації з ...

Урок 4. Григір Тютюнник. Біографія (7 клас) - YouTube

1. с. 215 -221 (прочитати, знати зміст)
або    слухати  АУДІОКНИГА "ДИВАК"
2. Переглянути (за бажанням) ФІЛЬМ
3. Вікторина  ПЕРЕВІР СЕБЕ
4. Виконати тест.завдання 
Код доступу 909362
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (до 29.04. 16год.)
                                                                  

                                                                           17.04. - 23.04.

М. Т. Рильський

1. Опрацювати УРОК
2. с. 212-213 (прочитати)
3. Вивчити напам'ять одну поезію (на вибір)
Увага!!! Зняти на відео виразне читання поезії напам'ять і надіслати вчителю в приватні повідомлення  Viber, Messenger чи на електронну пошту.
4. Виконати тестові завдання (до 23 квітня 20 год.)
Код доступу 325450
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
Код доступу 797185
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

ДОДАТКОВО ПРОДОВЖЕНО ТЕСТ  С.ВАСИЛЬЧЕНКО "У БУР'ЯНАХ"
Код доступу 432741
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (до 27 квітня 21:00)

( ДО 17 КВІТНЯ  13 ГОД.) 
КОНТРОЛЬНА РОБОТА (Т. ШЕВЧЕНКО, П.ТИЧИНА, Є. ГУЦАЛО)
Код доступу 222444
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

(ДО 13 КВІТНЯ включно)

 Є. Гуцало "Лось"

Переглянути ПРО ПИСЬМЕННИКА
1. с. 203-210 ( прочитати, знати зміст, вивчити визначення "оповідання")
3. Гра ВІДПОВІДНІСТЬ (за бажанням)
4. Виконати тестові завдання (до 13 квітня 21год.)
Код доступу 391722
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 985885
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
07. 04. - 12. 04. 

П.Г. Тичина

1. с. 199-201 (прочитати).
2. "Гаї шумлять" - вивчити напам'ять.
3. с. 201 ( опрацювати, вивчити визначення).
4. с. 201-202 (питання1-3, 8,11, 12 - письмово, питання 4-7 - усно).
                         Слухати

Увага!!! Зняти на відео виразне читання віршів напам'ять і надіслати вчителю в приватні повідомлення  Viber, Messenger чи на електронну пошту.


                                      НА ДОПОМОГУ УЧНЯМ ( аналіз твору) :

Тема твору: гармонійне поєднання краси рідної природи та почуттів ліричного героя. 
Ідея твору: захоплення гармонією людини і природи.
Основна думка: любити та оберігати природу рідного краю.
Рід літератури: лірика.
Жанр: вірш
Тематика: пейзажна лірика.
Художні засоби.
Епітети: іду зворушений, шепіт голублячий, жду співаючи, душі весело, нивами-приливами.
Метафори (персоніфікація, або уособлення):  гаї шумлять, хмарки біжать, дзвін гуде, думки пряде, мріє гай, горить-тремтить ріка.
Порівняння: купаючи мене, мов ластівку; неба край – як золото; мов золото-поколото, … ріка, як музика. 
Повтори: милуюся-дивуюся, нивами-приливами, співаючи-кохаючи, золото-поколото, горить-тремтить.
Асонанс (часте повторення голосних звуків): «Милуюся. Милуюся-дивуюся», «Над нивами. Над нивами-приливами», «Співаючи. Співаючи-кохаючи», «Ген неба край», «Як золото. Мов золото-поколото»
Кількість строф – чотири.
Віршований розмір: двостопний ямб: двостопний – у рядку повних дві стопи (/), закономірність - ненаголошений склад чергується з наголошеним (U_). 
Га    |ї     |шум|лять  
Я     | слу|ха   |ю. 
Хмар|ки   | бі  |жать — 
Ми   |лу   |ю   |ся.
Ми   |лу   |ю   |ся       |-ди|ву|ю|ся,
Чо   |го    | ду |ші       | мо|їй
Так  | ве  |се  |ло.
Схема ненаголошених (U) й наголошених (__) складів, стоп (/).
U_/ U _/  
U_/ UU/
U_/ U_/ 
U_/ UU/ U_/ UU/
UU/ U_/ U_/
U_/ UU/ 
Рими точні: шумлять – біжать, милуюся-дивуюся, гуде – пряде, нивами – приливами, іду – жду, зворушений – голублячий, співаючи – кохаючи, гай – край, 
Зорові образи: гаї, хмарки, дзвін, ниви, ластівка, трави, річка, небокрай.
Слухові образи: шумлять гаї, гуде дзвін, співаю, шепіт трав, музика. 
Образи кольорів: золотий (небокрай).
(до 07. 04.)

Т. Г. Шевченко


1. с. 195-196 (опрацювати, визначення вивчити напам'ять).

2. Вивчити напам'ять вірші Т. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе", "Садок вишневий коло хати".


3. с.197-198 (питання 1-5,11 - письмово, питання 7-10 - усно).

4. Переглянути відео: 

                        Слухати
                        Дивитися мультфільм

Увага!!! Зняти на відео виразне читання віршів напам'ять і надіслати вчителю в приватні повідомлення  Viber, Messenger чи на електронну пошту.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Людина, яка знає українські слова, ще не знає мови                                                             Ольга Яременко       ...