10 клас

Українська мова

25.05.

Контрольна робота. Практична риторика
Виконати тестові завдання до 25.05.   21 год.
Код доступу 3309584
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Урок 22. 05. 

 Дискусія на одну з тем: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?», «Мовна мода – це добре чи погано?»

1. Опрацювати МАТЕРІАЛ УРОКУ
3. Дискусія на одну із запропонованих тем.
4. Повторити § 59 -64, підготуватися до контрольної роботи

 Урок 20.05.

Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на запитання

1.  § 61-64 (прочитати).
2. Переглянути, опрацювати  МАТЕРІАЛ УРОКУ

Урок 15.05.

Практична риторика. 
Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Правила ведення суперечки. Аргументи і докази
1. § 59-60 (опрацювати).
2. Переглянути ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ
3. Виконати вправу 6 (с. 189).

Урок 13.05.

Контрольна робота. Морфологічна норма
Виконати тест. завдання ( до 14.05.     21:00)
Код доступу 880911
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

                                                                       Урок 08.05.
1. Повторити § 48-58 (підготуватися до контрольної роботи).
2. Виконати тестові завдання (с. 180-181).                                           
                       
                                                                        Урок 06.05.
Контрольне есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування
1. Перегляньте  ЕСЕ2. Перегляньте відеофрагменти явищ природи  ВОГНЯНА ВЕСЕЛКАГРОЗАТОРНАДОДИВОВИЖНІ ЯВИЩА
3. Оберіть одне із явищ природи, про які ви дізналися з відеофрагментів. Це буде тема, на яку ви напишете есе. Можете обрати інше явище природи, про яке бажаєте написати. Ваша творчість нічим не обмежена!
4. Напишіть есе, сфотографуйте свою роботу, надішліть учителю в приватні повідомлення.

Урок 29.04.

Закінчення іменників ІІІ відміни в О.в. (правопис)
ОПРАЦЮВАТИ МАТЕРІАЛ:
1. Ø Опрацювання алгоритму.
Як правильно написати закінчення орудного відмінка однини іменників III відміни

1. Чи в кінці основи є лише один приголосний звук?
                            Так                                                                                    Ні
2. Чи цей звук — губний або [р]?
2. Чи перед кінцевим приголосним є звук [р]?
               Так                                 Ні                                          Так                                   Ні
Ставимо апостроф:
кров'ю, матір'ю
Подвоюються приголосні: сіллю, піччю
Ставимо апостроф:
верф'ю

Приголосні не подвоюються: радістю, жовчю, Керчю

Ø Дослідження-обґрунтування. Прочи­тайте. Подумайте, чому в одних словах у закінченнях давального, орудного й місцевого відмінків пишемо а, а в інших – я.
1) Низький уклін усім матерям. 2) Ми пишаємося матерями-героїнями. 3) За час навчання ми побу­вали в багатьох подорожах. 4) Літо запам'яталося цікавими подорожами. 5) У тінях дерев ховаємося у спеку. 6) Ночами мені мама співала колискові.

Літеру а пишемо в закінченнях давального, орудного й місцевого відмінків з основою на шиплячий; в усіх інших – букву я.

Ø Вправа з ключем. Іменники ІІІ відміни поставте в О. в. однини і запишіть у три колонки: 1) з подвоєнням букв (подвоюються м’які зубні й пом’якшені шиплячі між голосними); 2) без подвоєння букв; 3) з апострофом.
І. Совість, важливість, кров, твань, вісь, ожеледь, область, любов, єдність, роль, ціль, їдкість, емаль, мати, добрість, освіченість, легкість, мазь, ідейність.
Ключ. З перших букв слів перших двох колонок складеться закінчення вислову Саллюстія: «Будь-яка людина є … творцем своєї долі».
ІІ. Зніяковілість, емаль, шерсть, подорож, кров, смерть, ожеледь, жовч, верф, вживаність, снасть, Об (річка), радість, гниль, старість, далеч, мати.
Ключ. З других букв складеться закінчення вислову В. Сухомлинського: «Треба тонко відчувати три речі: … можна, не можна, треба».

                                                              Урок 24. 04.

1. § 55-56, 57-58 (вивчити правила).
2. Переглянути   ВІДЕОРЕПЕТИТОРЕКСПРЕС-УРОК
3. Переглянути  О.АВРАМЕНКО    ПОВЧАЛЬНО
4. Виконати тест.завдання
Код доступу 694215
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua 
(до 28.04. 18 год.)
УРОК 22.04.
1.§ 54 (вивчити правила).
2. Переглянути ОНЛАЙН-УРОКОНЛАЙН-УРОК
3. Виконати тестові завдання (до 24 квітня 10 год.):
Код доступу 415151
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
                                                               17. 04. - 21.04.
Складні випадки відмінювання іменників
1. 52-53 (опрацювати)

2. Переглянути ВІДЕОУРОК

3. Виконати тестові завдання (до 21 квітня 21год.)

Код доступу 129343
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
                                                                            (до 16 квітня)
1. Переглянути Відмінювання іншомовних іменників
2. Виконати тестові завдання (перевірка домашньої роботи (§ 48, 49) до 16.04.  22год.):
Код доступу 130218
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
3. § 50-51 (опрацювати)
4. Виконати тестові завдання (число, рід іменників) до 16.04.  22год.:
Код доступу 850779
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
                                         
                                                 (до 08.04.)
1. § 48, 49 ( опрацювати, знати правила).
2. Рубрики "Правильно / неправильно" (с. 155, 160) - вивчити.
3. Виконати тестові завдання ( с. 154-155, с. 158-159).
4. Переглянути відеоуроки:
                       Рід незмінюваних ім.
                       Рід незмінюваних іменників

Українська література

Урок 21.05., 25.05.

Бесіда про вивчені твори української літератури. Обмін думками про знакові для свого часу твори, актуальні нині
Підсумковий урок
1. Опрацювати МАТЕРІАЛ УРОКУ
2. Повторити літературознавчі терміни (с. 249 -253).
3. Повторіть (усно)  вивчені твори ЛІТЕРАТУРНІ ДИКТАНТИ

Урок 18.05.

Контрольна робота. Творчість Лесі Українки, М. Вороного, О. Олеся
Виконати тест.завдання ( до 19.05.     21:00):
Код доступу 319583
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Урок 14.05.

Тема. О.Олесь. Драматичний етюд "По дорозі в казку". Дорога в казку - символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їхній провідник. Лідер - сильна особистість. Трагічна суперність між мрією, духовністю й жорстокістю
1. с. 245-247 (прочитати, вивчити визначення "драматичний етюд").
2. Переглянути  МАТЕРІАЛ УРОКУ
3. Опрацювати ПРЕЗЕНТАЦІЯ , записати в зошит паспорт твору.
Слухати АУДІОКНИГА


07. 05. - 13. 05.

1. с. 240 - 245 (до драматургії) - опрацювати матеріал.
Переглянути (за бажанням) ЦІКАВО. ПРО О.ОЛЕСЯ
2. Конспект (аналіз)  "З ЖУРБОЮ РАДІСТЬ ОБНЯЛАСЬ...",  "ЧАРИ НОЧІ",    
3. Переглянути, закріпити вивчений матеріал АНАЛІЗ ПОЕЗІЙ  (до 5:40) 
4. Вивчити напам'ять "ЧАРИ НОЧІ", зняти на відео, надіслати в приватні повідомлення вчителю. 
Виразне читання вірша "Чари ночі" СЛУХАТИ  

Урок 04.05.
1. с. 237- 239 ( виразне читання вірша, ідейно-художній аналіз, усні відповіді на      
запитання).
2. Слухати "Інфанта"
3. Переглянути Аналіз твору

Урок 30.04.
1. с. 229-233 (прочитати)
2. с.234-236 (опрацювати).
3. Прослухати М.ВОРОНИЙ (до 4.40)
5. М. Вороний "Блакитна Панна" - вивчити напам'ять.

Увага!!! Зняти на відео виразне читання вірша напам'ять і надіслати вчителю в приватні повідомлення  Viber, Messenger чи на електронну пошту.

Урок 27.04.

1. с.226-227 (повторити).
2. Вправа  ПЕРЕВІР СЕБЕ
3. Виконати тест. завдання
Код доступу 993409
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (до 29 квітня 21:00)

17.04. -26.04.

Леся Українка "Лісова пісня"
1. Знати зміст твору : прочитати 
                 АБО
слухати  АУДІОКНИГА.
2. Подивитися ФІЛЬМ (за бажанням)
3. Переглянути (за бажанням) МАВКА
4. с. 221-227 (опрацювати критичний матеріал).
5. Скласти ПАЗЛ
    Вправа КЛАСИФІКАЦІЯ
6. Виконати тестові завдання ( ДО 26 КВІТНЯ 21 год.)
Код доступу 995292
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
Код доступу 390938
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

( до 16. 04.)
 Леся Українка. Поезія 
1. с. 205 - 212 (ознайомитися з біографією, вивчити визначення з теорії літератури).
ПЕРЕГЛЯНУТИ ЦІКАВІ ФАКТИ
2. "Contra spem spero!" ( вивчити напам'ять, ідейно-художній аналіз вірша).
ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ ВІРША СЛУХАТИ

Увага!!! Зняти на відео виразне читання вірша напам'ять і надіслати вчителю в приватні повідомлення  Viber, Messenger чи на електронну пошту.

3. "Слово, чому ти не твердая криця...", "Мріє, не зрадь", "Стояла я і слухала весну..." ( с. 212 - 218 виразно читати вірші, опрацювати критичний матеріал).
4. Виконати тестові завдання:
Код доступу 662567
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (до 16.04. 22 год.)
(до 07.04.)

Виконати тестові завдання (КОНТРОЛЬНА РОБОТА за творчістю В.Стефаника, В.Винниченка)
Код доступу 822997
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
(до 03.04.)
1. с. 191-202 (прочитати новелу, опрацювати критичний матеріал).
2. Переглянути екранізацію новели
                             "Момент"
3. Виконати тестові завдання (до 02 квітня  22.00)
Код доступу 177764
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Людина, яка знає українські слова, ще не знає мови                                                             Ольга Яременко       ...