Українська література
09.11.21 р.
ТЕМА. Т.Г.Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. Провідний мотив вірша "Думка" ("Тече вода в синє море...")
1. Переглянути відео Т.Шевченко
2. Переглянути, опрацювати ВІДЕОУРОК ( записати в зошити ідейно-художній аналіз поезіі: жанр, тему, ідею, основну думку, художні засоби).
Домашнє завдання: знати відомості про Т.Шевченка (з відео, с.57-58), конспект, виконати тестові завдання:
Код доступу 4473681
07.05.2021р.
ТЕМА Урок мовленнєвого розвитку. Написання листа авторові байок Л. Глібову
Пригадайте!!!
Напишіть лист авторові байок "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл" Леонідові Глібову (обсяг - до 1 сторінки), сфотографуйте текст і відправте вчителю на перевірку.
30 квітня
ТЕМА "Муха і Бджола". Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших. Викриття дурості й пихатості в байці "Жаба і Віл"
Переглянути (прослухати) "Муха і Бджола" "Жаба і Віл"
Записати в зошит ІДЕЙНО_ХУДОЖНІЙ АНАЛІЗ ТВОРІВ
Домашнє завдання: виконати тестові завдання (до 21 год 01.05)
Код доступу 3726834
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
відкривши посилання
join.naurok.ua
27 квітня 2021р.
ТЕМА Гумористичні твори. Л.Глібов - визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці "Щука". Побудова байки
1. Переглянути ВІДЕОУРОК , переписати визначення з теорії літератури і паспорт твору.
Домашнє завдання: вивчити виписані визначення з теорії літератури, відповідати усно на запитання до тексту (с.219-220)
23 квітня 2021р.
ТЕМА Контрольна робота. В Нестайко, Я. Стельмах, Л.Воронина
Завдання виконати під час уроку!
20 квітня 2021р.
ТЕМА Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя
1. Опрацювати ВІДЕОУРОК
2. Виконати тестові завдання (до 21 год 21 квітня)
Код доступу 4075882
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
відкривши посилання
join.naurok.ua
Домашнє завдання: підготуватися до кнтрольної роботи за творчістю В. Нестайка, Я. Стельмаха, Л. Ворониної
13 квітня, 16 квітня
ТЕМА. Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох творів для дітей. "Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку номер 9" - фантастична, романтична повість про виховання мужності та гідності.
1. Переглянути відео ПРО ПИСЬМЕННИЦЮ
2. с. 186 - 210 прочитати, знати зміст АБО прослухати АУДІОКНИГУ
3. Переглянути ОНЛАЙН-УРОК
4. Виконати ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ (до 21 год. 19.04.)!!!
09 квітня 2021р.
ТЕМА Урок виразного читання. Читання прозового уривку з повісті "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера"
ЗАВДАННЯ. Обрати завершений логічно уривок твору (близько сторінки), читати його виразно, дотримуючись усіх вимог ( техніка читання, паузи, логічні наголоси, ставлення читця до твору...)
ЗА БАЖАННЯМ зняти на відео виразне читання, надіслати на перевірку.
Домашнє завдання: Леся Воронина "Таємне Товариство бочгузів, або Засіб від переляку номер дев'ять" (читати).
06 квітня 2021 р.
ТЕМА Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті. Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків
1. Гра з ключем "Послідовність"
Розгляньте таблицю. Пригадайте, у якій послідовності відбуваються події у творі? Випишіть у рядок цифри, що позначають події у правильній послідовності. Назвіть реальні й фантастичні події повісті.
2. Опрацювати Образи Сергія і Митька
3. Записати інформаційне гроно. В яких епізодах проявляються ці риси характеру героїв?
Домашнє завдання: виконати тестові завдання (до 21 год. 7.04.)
Код доступу 7837086
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
відкривши посилання
join.naurok.ua
Урок 10 листопада
ТЕМА. Т.Г.Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. Провідний мотив вірша "Думка" ("Тече вода в синє море...")
1. Перевірка домашнього завдання (відомості про життєвий шлях Т.Шевченка) - тестування на платформі "На урок":
Код доступу 7410934
2. Переглянути, опрацювати ВІДЕОУРОК ( записати в зошити ідейно-художній аналіз поезіі: жанр, тему, ідею, основну думку, художні засоби).
Домашнє завдання: зняти на відео виразне читання напам'ять поезії "Думка", надіслати вчителю в приватні повідомлення.
Урок 26. 05.
Контрольна робота. Гумористичні твори (Л. Глібов, С. Руданський, П. Глазовий)
Виконати тестові завдання до 26.05. 19год.
Код доступу 5756774
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
відкривши посилання
join.naurok.ua
19. 05., 22. 05.
П. Глазовий. Стисло про письменника. Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів письменника
1. с. 229-232 (прочитати).
3. Прослухати аудіокнигу "ЕВОЛЮЦІЯ", "НАЙВАЖЧА РОЛЬ", "ЗАМОРСЬКІ ГОСТІ", "ПОХВАЛА", "КУХЛИК"
4. Повторити визначення з теорії літератури:
Перевір себе: 1. Співомовка.2. Гумор. 3. Іронія. 4. Алегорія. 5. Гумореска. 6. Інверсія. 7. Сатира. 8. Байка. 9. Мораль. 10. Анекдот. 11. Сарказм.
Перевір себе: 1. Співомовка.2. Гумор. 3. Іронія. 4. Алегорія. 5. Гумореска. 6. Інверсія. 7. Сатира. 8. Байка. 9. Мораль. 10. Анекдот. 11. Сарказм.
5. Вивчити напам'ять одну гумореску П. Глазового (на вибір).
Увага!!! Зняти на відео виразне читання гуморески напам'ять і надіслати вчителю в приватні повідомлення Viber, Messenger чи на електронну пошту.
Увага!!! Зняти на відео виразне читання гуморески напам'ять і надіслати вчителю в приватні повідомлення Viber, Messenger чи на електронну пошту.
Урок 15.05.
С.Руданський. "Запорожці у короля". Висміювання моральних вад, негативних рис характеру; авторська симпатія до простої людини, її розуму, кмітливості, почуття гумору, Уміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність
1. с.227 (прочитати) або прослухати Аудіокнига
2. Усно відповідати на запитання рубрики "Поміркуй над прочитаним".
3. Опрацювати матеріал (поданий нижче):
2. Усно відповідати на запитання рубрики "Поміркуй над прочитаним".
3. Опрацювати матеріал (поданий нижче):
Урок 12.05.
Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С.Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. "Добре торгувалось"
1. с. 223-224 (прочитати).
Переглянути (за бажанням) ПРО ПИСЬМЕННИКА
2. с. 224 (опрацювати статтю, вивчити визначення).
3. Переглянути МАТЕРІАЛ УРОКУ "ДОБРЕ ТОРГУВАЛОСЬ"
Урок 08.05.
РМ. Написання листа авторові байок Л. Глібову
1. Пригадайте:
2. Напишіть лист авторові байок "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл" Леонідові Глібову (обсяг - до 1 сторінки), сфотографуйте текст і відправте вчителю в приватні повідомлення.
2. Напишіть лист авторові байок "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл" Леонідові Глібову (обсяг - до 1 сторінки), сфотографуйте текст і відправте вчителю в приватні повідомлення.
Урок 05.05.
1. с. 220-222 (прочитати).
2. Переглянути, опрацювати МАТЕРІАЛ УРОКУ
3. Виконати тест. завдання ( до 07.05. 21:00)
Урок 05.05.
1. с. 220-222 (прочитати).
2. Переглянути, опрацювати МАТЕРІАЛ УРОКУ
3. Виконати тест. завдання ( до 07.05. 21:00)
Урок 28. 04.
1. с. 215 -217 (прочитати).
Переглянути ПРО ПИСЬМЕННИКА (за бажанням)
2. с. 217 -218 (опрацювати статті, вивчити визначення).
3. "Щука" (виразно читати, усно відповідати на запитання після тексту).
4. Переглянути МАТЕРІАЛИ УРОКУ МУЛЬТФІЛЬМ
1. с. 215 -217 (прочитати).
Переглянути ПРО ПИСЬМЕННИКА (за бажанням)2. с. 217 -218 (опрацювати статті, вивчити визначення).
3. "Щука" (виразно читати, усно відповідати на запитання після тексту).
4. Переглянути МАТЕРІАЛИ УРОКУ МУЛЬТФІЛЬМ
24.04.
Контрольна робота (В. Нестайко, Я. Стельмах, Л. Воронина)
Код доступу 453447
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (до 27.04. 19год.)
відкривши посилання
join.naurok.ua (до 27.04. 19год.)
10.04.- 23.04.
Леся Воронина "Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9"
1. Переглянути ЛЕСЯ ВОРОНИНА
2.с. 195-196 (опрацювати, вивчити визначення).
3. с. 196-210 (прочитати, знати зміст).
4. Прослухати АУДІОКНИГА
5. Переглянути ОНЛАЙН-УРОК
6. Виконати тестові завдання (до 23 квітня 20 год.)
Код доступу 424552
Код доступу 464128
(до 10. 04.)
Ярослав Стельмах " Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"
1. с.178 (прочитати).
1. с.178 (прочитати).
2. с. 179 - 193 (прочитати, знати зміст)
Аудіокнига
Розділи 1-3ОНЛАЙН_УРОК
Розділ 7
Комментариев нет:
Отправить комментарий