6 клас

Українська мова

07.05.2021р.
ТЕМА Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Правопис заперечних займенників
1. Опрацювати МАТЕРІАЛ УРОКУ , записати завдання "Потренуймося".
2. Виконати тестові завдання:
 Код доступу 6100776
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Домашнє завдання:  § 62 (знати правила)
06.05.2021р.
ТЕМА Приставний Н у формах особових  займенників
1. с. 195 (вивчити правило).
2. Виконати вправи 509(І), 510 (ІІ), 511 (І).
Домашнє завдання: повторити вивчені про займенник вправи.
05.05.2021р.
ТЕМА Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору
Завдання
1. Виконати ВПРАВУТЕСТ
2. Зробити письмово аналіз власних помилок, допущених у творі-роздумі
Домашнє завдання: повторити відмінювання займенників.
29.04.,  30.04. 2021р.
ТЕМА  Відмінювання займенників усіх розрядів
Переглянути ВІДЕО
Домашнє завдання: с.194, 196, 200, 202, 205, 208, 209 ( переглянути; знати, як відмінюються займенники)
28.04.2021р.
ТЕМА РМ. Письмовий твір -роздум у художньому стилі про вчинки та поведінку людей на основі власних спостережень і вражень
Домашнє завдання: переписати відредагований твір-роздум у зошит, надіслати на перевірку
26.04.2021 р.
ТЕМА Розряди займенників за значенням
Опрацювати МАТЕРІАЛИ УРОКУ

23.04.2021р.
ТЕМА Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Опрацювати Презентація уроку
22.04.2021р.
ТЕМА Контрольна робота. Числівник (тестування)
Виконати тестові завдання (до 21 год):
Повідомте учням
Код доступу 3659932
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
21.04.2021р.
Опрацювати УРОК (презентація)
Домашнє завдання (до 21 год. 22.04.):  
Повідомте учням
Код доступу 1427082
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
19.04.2021р.
ТЕМА Відмінювання порядкових числівників.
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
1. с. 177-178(прочитати).
2. Переглянути (за бажанням) МУЛЬТФІЛЬМ
3. Ігрові завдання  КОТРА ГОДИНА (усно) РЕДАГУВАННЯ (письмово)


Домашнє завдання: впр.484
16.04. 2021 р.
ТЕМА Узгодження числівників з іменниками
1. Переглянути ВІДЕО
2. Опрацювати теоретичний матеріал § 57 (с. 182)
3. Виконати впр. 487
Домашня завдання: с. 182 (знати правила), виконати тестові завдання:
Код доступу 2882145
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
15.04. 2021 р.
ТЕМА Написання разом порядкових числівників з -тисячний
1. Переглянути ВІДЕО
2.Прочитати теоретичний матеріал § 56 (стор 178)
3. Впр.478 (1, 2).
Домашнє завдання:  знати правила (с. 178), впр. 477 (1, 2)
14.04. 2021 р.
ТЕМА Роздільне написання складених числівників
1. Прочитати теоретичний матеріал §52
2.Впр.438
3. Виконати ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Домашнє завдання: повторити правила § 52
12.04.2021 р.
ТЕМА Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках
1. Опрацювати теоретичний матеріал §52 ( стор.167)
2. ЗАПАМ"ЯТАЙТЕ!
М’який знак у числівниках пишеться:
1)  у кінці слова в числівниках п’ять, шість, від дев’яти до дванадцяти та в числівнику тридцять;
2) перед закінченнями в непрямих відмінках числівників три, чотири, п’ять, шість, від дев’яти до двадцяти, від п’ятдесяти до вісімдесяти: трьома, дев’ятьох, шістдесятьома, але чотирма.
М’який знак не пишеться після першої частини складних числівників: шістнадцять, шістдесят, шістсот, п'ятдесят.
3. Виконати  впр. 437 (1,2).
Домашнє завдання: вивчити правила, записані вище в рубриці "Запам'ятайте"
09.04.2021 р.
ТЕМА Відмінювання кількісних числівників
1. Переглянути ВІДЕО
2. Опрацювати § 54
3.Виконати впр. 452, 453
Домашнє завдання: § 54 (знати правила)
08.04.2021 р.
ТЕМА Числівники прості, складні й складені
1.Переглянути МІНІ-УРОК             
2. Переглянути (за бажанням)  ЧИСЛІВНИКИ ЗА БУДОВОЮ  
3. Виконати вправи 437 (І, ІІ), 435.
Домашнє завдання: с. 167 (знати матеріал); виконати тестові завдання:
Код доступу 4898094
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
                                                         07.04.2021р.

ТЕМА Урок мовленнєвого розвитку.                                                              
Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А. Куїнджі, С. Васильківського, І. Айвазовського та ін. 

Опрацювати МАТЕРІАЛ УРОКУ

Домашнє завдання: надіслати твір-опис на перевірку (до 09.04)

05 квітня 2021

ТЕМА Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові

1. Повторити матеріал § 52, 53
                   



                                                                                                   
2. Виконати вправи 440, 434 (фото надіслати до 15 год)
Домашнє завдання: 53 (опрацювати); впр. 441


Урок 11 листопада

Розвиток зв'язного мовлення
ТЕМА. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі з використанням фразеологізмів
1. ПРИГАДАЙ ( опрацювати матеріал, поданий нижче).
Вчинок – це дія, яка складається з таких елементів: мотиву(спонукання, зацікавленості ), наміру, мети, власне дії, наслідків, самооцінки людиною власного вчинку та її ставлення до оцінки навколишніх.



Як працювати над створенням власного роздуму
2. Робота з підручником ( прочитати с. 243 - тема 15).
3. Звернутися (за бажанням) до списку ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ, які можна використати у творі.
Зразок твору 
                               Який вчинок можна вважати героїчним?

Для когось героїчний вчинок - це заробити на шматок хліба,а для когось врятувати маленьких діточок з палаючого будинку. Пожежники дуже героїчні люди. Вони ризикують своїм життям заради когось. Окрему роль я хочу дати людям, які займаться благодійністю. Вони допомагають дітям,які вже випили гірку чашу. Яких розкидало по світу. Ці люди роблять героїчні вчинки. Я теж хочу бути схожими на них. Люди кожен день роблять добрі вчинки,  деякі з них вважаються героїчними. Наприклад, взяти додому з вулиці цуценя або кошеня - це, звісно, добрий вчинок, але не героїчний. А от врятувати людину під час пожежі -  безумовно, героїчний. Де ж полягає межа між добрим вчинком і героїчним? На мій погляд, перший буде героїчним, коли людина, що робить цей вчинок, сама ризикує. Рятуючи того, хто тоне, можеш утонути сам, а витягуючи людей з палаючого будинку, ризикуєш згоріти. Мабуть, саме тому рятувальників і пожежників називають людьми героїчних професій. Ті, хто під час Другої Світової війни ховав у себе єврейськіх дітей або поранених бійців, ризикували бути розстріляними разом зі своїми родинами.  Отже, коли люди, незважаючи на ризик, роблять такі добрі вчинки, їх можна назвати героями. Також я вважаю героями тих, хто робить добрі вчинки, докладаючи дуже багато зусиль. Наприклад, це пожежники. Вони ризикують своїм життям заради когось. Окрему роль  хочу дати людям, які займаться благодійністю. Вони допомагають дітям, які вже випили гірку чашу, яких розкидало по світу. Ці люди роблять героїчні вчинки.Ще один приклад, життя Матері Терези - суцільний подвиг. На мій погляд, дослідники, що добиралися до найвіддаленнішіх куточків планети, - теж герої. Я хочу бути схожим на них.

Домашнє завдання: написати твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі з використанням фразеологізмів (орієнтовні теми: 1.Чому я пишаюся своїм товаришем 2.Який вчинок можна вважати героїчним  3.У яких вчинках виявляється шляхетність людини.

 Роботу сфотографувати і надіслати на перевірку.


Урок 09 листопада

ТЕМА Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми  як різновиди фразеологізмів

1. Переглянути ВІДЕОУРОК , виконати завдання.
2. ØУсне завдання.  З’єднати приказку.

 

Крутитися

розбиратися

носиться

сказав

ласий 

 

кіт до ковбаси

дурень з писаною торбою

сокирою одрубав

баран в аптеці

муха в окропі.




ЯК



 

 

 

 

 

 

 


3. Тестування.  Вибрати правильну відповідь (позначити лише буквою).

1. Фразеологія – це…

           А) вільні сполучення слів;        

           Б) стійкі сполучення слів;         

           В) сполучення слів, якими користуються жителі певної місцевості;

           Г) застарілі слова.

2. Тримати камінь за:

           А) спиною;                      В) душею;

           Б) пазухою                       Г) будинком.

3. Брати на кпини:

           А) критично висловлюватися                В) допомагати кому-небудь;

           Б) примушувати щось виконувати;       Г) насміхатися, глузувати.

4. У якому стилі фразеологізми вживаються найчастіше:

           А) розмовному;               В) офіційно-діловому;

           Б) науковому;                  Г) публіцистичному.

5. Мокрий, як:   А) нитка;         В) відро;

                            Б) хлющ;         Г) діжа.

6. До фразеологічних сполучень належать:

           А) прислів’я, приказки, крилаті вислови;      В) пісні, думи, казки;

           Б) загадки, казки, легенди;                              Г) архаїзми, історизми.

7. Особливостями народних прислів’їв є:

           А) невеликий обсяг, прихована форма опису предмета чи явища;

           Б) повчальність, стислість, влучність, закінчена думка;

           В) натяк на висновок, дотепна оцінка людини чи події, незакінчена думка.

8. Особливістю народних приказок є:

           А) повчальність, стислість, влучність, закінчена думка;

           Б) натяк на висновок, дотепна оцінка людини чи події, незакінчена думка;

           В) невеликий обсяг, прихована форма опису предмета чи явища.

9. До крилатих висловів належать:

           А) прислів’я, приказки;       

           Б) казки, загадки;

           В) вислови видатних історичних і політичних діячів, цитати з художніх творів.

10. Розбити глека – це…

          А) критикувати;                              В) обдурювати;

          Б) посваритися;                               Г) нашкодити.

11. Америку відкривати –це…

         А) подорожувати;                            В) говорити зайве;

         Б) оголосити щось давно відоме;   Г) знущатись з кого-небудь.

12. Йти по п’ятах – це…

        А) слідом, не відстаючи;                 В) абсолютно тихо;

        Б) давно зник;                                   Г) дуже злякатись.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: параграф 14 ( повторити), письмово -завдання з відеоуроку.



































Урок 25.05.

РМ. Есе світоглядного змісту ( орієнтовні теми: "Кого можна назвати патріотом рідної землі", "У чому полягає життєвий успіх")
1. Ознайомитися  ЕСЕ.Особливості написання   
2. Переглянути (за бажанням) Корисні поради    Як писати есе?
3. Написати  есе на одну з тем (роботи надіслати до 17 год. 25 травня)

Урок 22. 05.

Контрольна робота. Займенник 
Код доступу 8736637
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Виконати до 23.05.    21 год.
 ОДНА спроба проходження.

Урок 20.05.

Узагальнення й систематизація з теми "Займенник"
1. Повторити § 59 - 64.
2. Опрацювати МАТЕРІАЛ УРОКУ (без домашнього завдання).
3. Підготуватися до контрольної роботи з теми "Займенник".

Урок 18.05.

Повторення вивченого про займенник 
1. Повторити § 59 - 64.
2. Розбір займенника як частини мови (с. 211 вивчити).
3. Виконати вправи 553(ІІ), 557(ІІ).
4. Гра ПЕРЕВІР СЕБЕ
         
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль


Блог вчителя початкових класів
Стокопанівська загальноосвітня школа - Українська мова

Урок 15.05.

Правопис займенників із прийменниками окремо

1. Опрацювати МАТЕРІАЛ УРОКУ

2. Виконати тест.завдання (до 16.05.   21год.):

Код доступу 255130


Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
08.05.,  13.05.
Написання заперечних і неозначених займенників
1. § 62 (повторити, знати правила написання займенників)
2. Опрацювати МАТЕРІАЛ УРОКУ
3. Виконати вправи 529, 531
4. Виконати тест.завдання (до 14.05.  21:00):
Код доступу 664456
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Урок 06.05.

Приставний Н у числівниках
1. с. 195 (вивчити правило).

2. Виконати вправи 509(І,ІІ), 510 (ІІ), 551 (ІІ).

Урок 04.05.

РМ. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі (орієнтовні теми: "Що я роблю для здійснення своєї мрії", У чому полягає гідність людини", "Що важливіше - наполегливість чи скромність") з використанням займенників, що належать до різних розрядів

Вправа 1. Пригадай, яку будову має текст-роздум.
ЗАПАМ’ЯТАЙ!
Твір — продукт творчої діяльності людини; самостійна  робота у вигляді письмового (усного) викладу своїх думок на задану тему. Твір-роздум має містити власні міркування з реально існуючої проблеми.
Будь-який  твір має чітку структуру й будується за стрункою схемою: вступ, основна частина, висновок. Твір-роздум – особливий текст, будова якого визначена закона­ми логіки.
Твір-роздум має таку структуру:

1.     Теза.

2.    
Аргументи:

перший аргумент  →   приклад з літератури чи інших видів мистецтв;

другий аргумент приклад з історії, суспільно-політичного чи власного життя.

3.     Висновок.
Структура власного висловлення: корисні поради – Українська мова ...

Спеціальні слова та вирази у творі-роздумі:
Теза: я думаю…, я вважаю…, мені здається…, на мою думку…, на моє переконання… Аргументи: я так вважаю, тому що…; аргументом на користь моєї думки є такий приклад…; на згадку приходять герої…, яскравим прикладом моєї думки є…; говорячи про …, не можна не згадати…; історія також дає багато прикладів…; хочу навести приклад з власного життя… Висновок: отже, можна сказати, що…; підсумовуючи, можна зробити висновок, що…; отже, бачимо, що…; на завершення свого роздуму зазначу, що… 
Вправа 2. Ознайомся з тематикою твору-роздуму. Підготуйся до написання контрольного твору.
·        Що я роблю для здійснення своєї мрії?
·        У чому полягає гідність людини?
·        Що важливіше – наполегливість чи скромність?

Вправа 3. Ознайомся зі зразком твору-роздуму твого ровесника на тему «У чому полягає гідність людини». Чи відповідає висловлювання вимогам твору-роздуму?
Кожна людина є цінною та неповторною. Усі ми різні, але прагнення стати гідною людиною має стати нашою спільною рисою. Недарма кожен з батьків намагається зробити усе можливе, щоб їхня дитина виросла гідною людиною. Але як це – бути гідним? Що таке гідність?
Протягом життя ми всі робимо вчинки та приймаємо рішення. Деякі з них є правильними, деякі призводять до помилок. Таким чином ми вчимося та розвиваємося. Є також певні орієнтири, на які ми маємо рівнятися – морально-етичні принципи, затверджені суспільством.
Гідність – це вміння тримати себе та свої думки чистими, що допомагає вчинити правильно, навіть якщо для цього доведеться боротися з особистими емоціями та переступати через свої слабкості. Гідність – це внутрішнє відчуття благородства та відчуття власної відповідальності за своє життя та життя близьких. Чесніть, благородство, порядність, співчуття до навколишніх та доброзичливість допомагають людині стати гідною.
Наше життя є складним. В ньому зустрічається усе: радість і горе, нагороди та випробування. Ми стикаємося з підлістю, зрадою, ненавистю та болем. Це також невід’ємні частини нашого життя, але тільки від нас залежить: чи гідно ми витримаємо ці складні життєві іспити та вийдемо з труднощів переможцем, зберігши людяність, чи зламаємося та втратимо єдине, що нам по суті належить – свою гідність.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Оформити письмово твір-роздум у художньому стилі (на одну із запропонованих тем). Обсяг (кількість сторінок): 1 - 1,5.  Надіслати вчителю в приватні повідомлення.


Урок 29.04.

Відмінювання займенників усіх розрядів
1. § 62-64 (звернути увагу на відмінювання).
2. Виконати вправи 531, 539;    546(усно).
4. Завдання на платформі learningapps ЗАЙМЕННИКВІДМІНЮВАННЯ ЗАЙМЕННИКІВ

Урок 27.04. 

1. § 60, 61 (опрацювати).
3. Виконати вправи 512, 522 (письмово), 523 (усно).

Урок 24.04.

Розряди займенників за значенням
1.Вивчити напам'ять розряди займенників за значенням (с.191).

Презентація до відкритого уроку у 6 класі "Займенник: загальне ...


2.  § 60 (опрацювати).
3. Виконати вправи 511(підручник),  ЗНАЙДИ ПАРУПАЗЛ

21.04. - 23.04.
1. § 59 (вивчити правила).
2. Виконати вправу 504.
Переглянути Займенник
3. Звдання    ЗНАЙДИ ЗАЙМЕННИКИ
3. Виконати тестові завдання (до 23.04.  16год.):                                                                             Код доступу 375033
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua    
                                            17 квітня КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Код доступу 476099
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (ДО 20 квітня 20 год.)

ПРОДОВЖЕНО  ДО 18 КВІТНЯ    21 ГОД.!!!!!
УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ "ЧИСЛІВНИК"
Код доступу 791877
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
ДО 17.04.     12 ГОД.
УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ "ЧИСЛІВНИК"
1. Повторити § 52-57, с.184 (опрацювати схему).
2.Виконати тестові завдання № 1-6 (с. 186-187).
3.Виконати ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Код доступу 525285
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
13.04.2020
1. с.179 - 182 (опрацювати матеріал, вивчити правила): узгодження числівників з іменниками, уживання числівників на позначення дат і часу.
2. Переглянути Експрес-урок ЧАС, 

Числівник
Картинки по запросу Числівники на позначення часу | Навчання ...
Переглянути (за бажанням) Мультфільм
3. Виконати вправи 481 (ІІ завдання), 487.
4.Виконати завдання КОТРА ГОДИНА,  РЕДАГУВАННЯ
5. Виконати тестові завдання ( до 15 квітня 12год.):
Код доступу 643797
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
(до 10.04.)
1. § 54 - 56 - повторити правила;
Зверніть увагу на "Ь" у числівниках (с. 167, 171), роздільне написання складених числівників (с. 167, 173), написання разом порядкових числівників  з   -тисячний (с. 178).
2. Виконати завдання  ЧИСЛІВНИК
3. Виконати обов'язково тестові завдання    (до 12.04.   21год.) :
      Код доступу   217110
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua         
Код доступу 288702
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua    
(до 03.04.)
1. § 54, 55, 56 - опрацювати, вивчити правила.
2. Виконати вправи 453, 454 (1 або 2), 455, 459, 461, 466, 469, 470, 475 (1-письмово), 483.
3. Переглянути відеоурок (7 хвилин)
                                Відмінювання числівників


Матеріал уроку ЧИСЛІВНИК

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Людина, яка знає українські слова, ще не знає мови                                                             Ольга Яременко       ...