Українська мова
відкривши посилання
join.naurok.ua
ТЕМА Урок мовленнєвого розвитку.
Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А. Куїнджі, С. Васильківського, І. Айвазовського та ін.
Опрацювати МАТЕРІАЛ УРОКУ
ТЕМА Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові
Урок 11 листопада
Для когось героїчний вчинок
- це заробити на шматок хліба,а для когось врятувати маленьких діточок з
палаючого будинку. Пожежники дуже героїчні люди. Вони ризикують своїм життям
заради когось. Окрему роль я хочу дати людям, які займаться благодійністю. Вони
допомагають дітям,які вже випили гірку чашу. Яких розкидало по світу. Ці люди
роблять героїчні вчинки. Я теж хочу бути схожими на них. Люди кожен день роблять добрі вчинки, деякі
з них вважаються героїчними. Наприклад, взяти додому з вулиці цуценя або кошеня
- це, звісно, добрий вчинок, але не героїчний. А от врятувати людину під час
пожежі - безумовно, героїчний. Де ж полягає межа між добрим вчинком і
героїчним? На мій погляд, перший буде
героїчним, коли людина, що робить цей вчинок, сама ризикує. Рятуючи того, хто
тоне, можеш утонути сам, а витягуючи людей з палаючого будинку, ризикуєш
згоріти. Мабуть, саме тому рятувальників і пожежників називають людьми
героїчних професій. Ті, хто під час Другої Світової війни ховав у себе єврейськіх дітей або
поранених бійців, ризикували бути розстріляними разом зі своїми родинами. Отже, коли люди, незважаючи на ризик, роблять такі добрі вчинки, їх можна
назвати героями. Також я вважаю героями тих, хто робить добрі вчинки, докладаючи дуже
багато зусиль. Наприклад, це пожежники.
Вони ризикують своїм життям заради когось. Окрему роль хочу дати людям,
які займаться благодійністю. Вони допомагають дітям, які вже випили гірку чашу,
яких розкидало по світу. Ці люди роблять героїчні вчинки.Ще один приклад, життя Матері Терези - суцільний подвиг. На мій погляд,
дослідники, що добиралися до найвіддаленнішіх куточків планети, - теж герої. Я
хочу бути схожим на них.
Домашнє завдання: написати твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі з використанням фразеологізмів (орієнтовні теми: 1.Чому я пишаюся своїм товаришем 2.Який вчинок можна вважати героїчним 3.У яких вчинках виявляється шляхетність людини.
Роботу сфотографувати і надіслати на перевірку.
|
|
|||||||||||
ЯК |
||||||||||||
1. Фразеологія – це…
А) вільні сполучення слів;
Б) стійкі сполучення слів;
В) сполучення слів, якими
користуються жителі певної місцевості;
Г) застарілі слова.
2. Тримати камінь за:
А) спиною; В) душею;
Б) пазухою Г) будинком.
3. Брати на кпини:
А) критично висловлюватися В) допомагати кому-небудь;
Б) примушувати щось виконувати; Г) насміхатися, глузувати.
4. У якому стилі фразеологізми вживаються найчастіше:
А) розмовному; В) офіційно-діловому;
Б) науковому; Г) публіцистичному.
5. Мокрий, як: А) нитка; В) відро;
Б) хлющ; Г) діжа.
6. До фразеологічних сполучень належать:
А) прислів’я, приказки, крилаті
вислови; В) пісні, думи, казки;
Б) загадки, казки, легенди; Г) архаїзми,
історизми.
7. Особливостями народних прислів’їв є:
А) невеликий обсяг, прихована форма
опису предмета чи явища;
Б) повчальність, стислість,
влучність, закінчена думка;
В) натяк на висновок, дотепна оцінка
людини чи події, незакінчена думка.
8. Особливістю народних приказок є:
А) повчальність, стислість,
влучність, закінчена думка;
Б) натяк на висновок, дотепна оцінка
людини чи події, незакінчена думка;
В) невеликий обсяг, прихована форма
опису предмета чи явища.
9. До крилатих висловів належать:
А) прислів’я, приказки;
Б) казки, загадки;
В) вислови видатних історичних і
політичних діячів, цитати з художніх творів.
10. Розбити глека – це…
А) критикувати; В) обдурювати;
Б) посваритися; Г) нашкодити.
11. Америку відкривати –це…
А) подорожувати; В) говорити зайве;
Б) оголосити щось давно відоме; Г) знущатись з кого-небудь.
12. Йти по п’ятах – це…
А) слідом, не відстаючи; В) абсолютно тихо;
Б) давно зник; Г) дуже
злякатись.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: параграф 14 ( повторити), письмово -завдання з відеоуроку.
Урок 25.05.
Урок 22. 05.
ОДНА спроба проходження.
Урок 20.05.
3. Підготуватися до контрольної роботи з теми "Займенник".
Урок 18.05.
2. Розбір займенника як частини мови (с. 211 вивчити).
3. Виконати вправи 553(ІІ), 557(ІІ).
4. Гра ПЕРЕВІР СЕБЕ
Урок 15.05.
1. с. 195 (вивчити правило).
Урок 04.05.
РМ. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі (орієнтовні теми: "Що я роблю для здійснення своєї мрії", У чому полягає гідність людини", "Що важливіше - наполегливість чи скромність") з використанням займенників, що належать до різних розрядів
Аргументи:
Наше життя є складним. В ньому зустрічається усе: радість і горе, нагороди та випробування. Ми стикаємося з підлістю, зрадою, ненавистю та болем. Це також невід’ємні частини нашого життя, але тільки від нас залежить: чи гідно ми витримаємо ці складні життєві іспити та вийдемо з труднощів переможцем, зберігши людяність, чи зламаємося та втратимо єдине, що нам по суті належить – свою гідність.
Урок 29.04.
Урок 27.04.
Урок 24.04.
Переглянути Займенник
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
17 квітня КОНТРОЛЬНА РОБОТА
ПРОДОВЖЕНО ДО 18 КВІТНЯ 21 ГОД.!!!!!
УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ "ЧИСЛІВНИК"
Зверніть увагу на "Ь" у числівниках (с. 167, 171), роздільне написання складених числівників (с. 167, 173), написання разом порядкових числівників з -тисячний (с. 178).
2. Виконати завдання ЧИСЛІВНИК
3. Виконати обов'язково тестові завдання (до 12.04. 21год.) :
Код доступу 217110
join.naurok.ua
Код доступу 288702
Комментариев нет:
Отправить комментарий